Sunday, November 7, 2010

jujurnya niat mu..tingginya kesabaranmu..


sy nmpk kesungguhannye itu, die mmg pk jauh..
sy mkin ykin dgn die dan tiada lgi ragu2..

how sweet bila cinta yg dibina itu mnjadi realiti
dgn ikatan suci dan halal..
sy benar2 mngharapkannya..


ingin sekali aku memiliki hati, jiwa dan ragamu

dia sungguh jujur dgn cintanya,
aku akn cuba menghargai kejujurannya itu,
tp mampu kah ak?

sayang,
jika aku mnjadi milikmu,
sayangi dan cintai aku apa adanya,
kerana jika aku sudah menjadi milikmu,
aku akn patuh pada tanggungjawab aku,
sedaya upaya aku cuba menjadi yang terbaik
hanya untukmu,
segala yg terlintas di hatiku dahulu
akan ku tunaikan demi
kebahgiaan kita bersama
tak ingin aku melihat engkau sengsara kerana aku,
cukuplh ketulusan hatimu
mengambil aku menjadi suri hatimu,
aku akan hadiahkn sebuah keluarga yang bahagia,
insyaAllah..

ya, Allah,
permudahkanlah segala urusan dan niat tulus ini,
kami hanya mampu merancang dan enkau tentukan,
sesungguhnya hanya engkau saja yang tahu
apa yang terbaik buat kami,
jika die benar untukku kau dekatknlh hatiku dgn hatinya,
jika dia bkn untukku,
damaikan aku dengan ketentuanmu..

No comments:

Post a Comment