Thursday, September 16, 2010

~timeline~ toink...toink...

lusa nk balik U dah....kembali ke desa sintok..adoi...bersusun dh keje lam kepala ni..
akn ku balik kesana bersama rindu, kenangan dan juga duka...(da la sket2..)
bertontonkn muvee Devil d hall 3 sit 11 n 12 (xpon 12 n 13) kami berdating bersama lagi...
rutin beb tgk wayang bl jumpe...really miz u dear..taw x !!
then pekena nasi kndaq pelita kt bagan lak...masyukkk (xpecially aym goreng)..
topik utama perbincngn => 'thah kena diet, diet, diet...' kata mr.crosot ak tu...
dia ounya bebel.....adoi, cm ak gemuk sgt2 dh....baik la syg, demi syg thah diet okey???
beser le dh balik umh ni, bahagia lebey so kilo pon lebey la sket..hihihihihi...
emm....rempit nek jmbatan bersama PENJARA..huhuh...
berbasahkan tekak ngn air jagung n bandung kami melepkkn diri di atas pasir pntai..
'thah p amik kayu n lukis timeline'...arah my beloved crosot...
wat thun by thun smpai thah hbh study, smbung die lgi...okey....
now kita lihat bila sesuai kita nk melangkh ke fasa terunggul (kawen)..huh......perancangan yg bunyi cm
seyes..lg seyes lg bek...
lokis punye lokis...jeng..jeng....
emm....kita kwen pas thah praktikal..wow...sy da masa kurang 2 thun untuk berpoyoz2...
awk, terima aksih kerana sudi terima sy sehingga merancng hari bahagia kita bersatu....
hanya satu ku pohon..
ya Allah jika dia benar untukku,
dekatknlah hatinya dgn hatiku,
jika dia bkn milikku,
tenangkn hatiku dgn ketentuanmu...
sebenarnya, ak anggp semakin aku bahagia semakin berat ujian aku..
sbb smkin kak meyakini seseorang semakin byklh hati ku ini kuserah kepadanya..
dan aku takut jika kebahagian itu hilang bersama hatiku pdanya.... =(
sungguh itu yg ku x mmpu dan aku lemah...
yang dicintai,
hidup ku kini hidup mu jua.....
semoga segalanya dipermudahkn..amin...kerana aku ingin mnjadi milikmu yg sah sayang =))
awk hidup saya!!

No comments:

Post a Comment