Saturday, September 4, 2010

lil cup cake N special card 4 hari raya

semalam kita kuar berbuka sama2 (3/08/10) untuk kali kedua..terima kasih awk..sy ske...dh lama kn kita x jumpa...masing2 rindu...
saya rindu awk sgt2 wahai mr.crosot...
semalam juga genap 1 thaun 8 bulan kita bersama & cincin ni tersarung d jari saya...
kejap amsa berlalu...dan saya masih bahagia disamping awk....saya ttp sayang awk.
arini gk nyaris2 kite berbuka puasa kt umh awk kn...wlupun sy malu tp saya ikt je awk..
eemm..tol kata awk, kalo x biasa tu kena biasa2 kn la...hihihi =) demi awk sy sanggup..
dari umh sy bawakan awk 3 lil cup cake..tulis I, Love(bentuk leb) n U...walaupon 3 tp mksd sy lebih dari 3 tu taw..hope awk dh mkn kot..hihihi..then sy bawa kad raya edisi kite untuk awk...
masa saya kt u ritu sy dh tempah untuk awk..dh lama ciap tp sy simpn tgu nk bg kt awk smlm..
walaupon bkn sy wat kad tu tp sy ikhlas bg kd awk..eemmm, sempena raya ni n kite dh kapel selama 1 thun 8 bln...hihihi..sy mmg rindu awk samapai saat ni.sentiasa awk......ni teringat kt awk la sy tulis2 ni..
awk....jgn amik kisah k pasal air mata sy smlm tu....sy sayang awk sangat2 taw awk....awk kena jga diri awk bek2...jaga diri awk untuk sy juga.....
mr.crosot..............sy x pandai nk luahkn perasaan...tapi yg pasti, awk buat hidup sy sgt indah selama ni...
segala kekurangan dan kelemahan itu mengajar sy untuk terus sabar n terima awk cz awk juga dh terima sy dihati awk...

No comments:

Post a Comment